fredag den 4. december 2009

Hvis du er slem, så er jeg det også

Det er ok at de hellere vil have en, der skal læse filosofi i længere tid end mig. Det er ok, de hellere vil have en, der ikke skal skrive speciale samtidig. Det er ok, de vil have nyt blod på gangen.
Men det er fandeme ikke ok, at de glemmer at skrive en mail til mig om at det er det, de har valgt at gøre.
Og jeg vil som oprør og barnlig hævn nedlægge alt mit frivillige arbejde på filosofi, og istedet finde et sted, hvor de i det mindste er i stand til at sige nej tak.
Fortrinsvis et sted hvor de er i stand til at sige tak, når man har gjort noget godt. Er der nogen der mangler en frivillig?

1 kommentar:

renoghopgoogleblogspot sagde ...

Jeg faldt lige over dette job.

http://www.stepstone.dk/job--Taender-du-pa-kommunikation-og-er-du-vild-med-at-tale-i-telefon-Kobenhavn-S-IT-Jobbank--279398-inline.html?cid=export_DK_careerjet_all

Var det ikke noget for dig?