fredag den 4. december 2009

Så er det jul igen

og vi har allerede spist julemiddag en gang i kollektivet og nissen er kommet med chokoladekalendere til os, så det må vel være på tide at jeg formulerer en ønskeliste:

S-kroge (af metal)
En lommelærke
En ny blender; dvs. maskindelen, for jeg har stadig alle kniv- og skåldelene til den (og det er så en Braun 600watt stavblender, der er tale om)
Klippekort til svømmeren i Øbrohallen
Brunt uldgarn til en trøje, jeg gerne vil strikke
Bidrag til kørekort (jeg planlægger at begynde på noget teori til januar)
Bøger (Moby Dick i den engelske version, osv. se evt tidligere ønskelister)
Musik (bl.a. Magtens Korridorer: Milan Allé, Sigurd Rós, m.m.)
Højttalere
Magnetlygter til cyklen
Cykelhjelm
Fiskekroge
Ipod (for den hænger stadigvæk sammen med hæfteplaster)
Vandreuldbluse m/ lange ærmer
vitamin- og jerntabletter, så jeg kan holde op med at være syg hele tiden
Hovedpude
Hårsløjfer, lakridser og dims, der er mere sjovt end nødvendigt.
Og en rød baskerhue, for jeg har afstødt den jeg købte i efteråret. På the rock af alle steder.

Ingen kommentarer: