lørdag den 19. december 2009

Julegavelave

Jeg har produceret julegaver siden sidst, men der kommer altså ikke billeder op før tidligst den 25. Ellers er det jo ikke en overraskelse! Der er både ting, der kan spise, og ting man lære af og ting der pynter. Og den ene er ikke helt færdig endnu, for det er et noget større arbejde, end jeg regnede med, men ganske hyggeligt.
Jeg var også inde i politikens boglade og købe en julegave, det var en fejltagelse at gøre den sidste lørdag før jul. Hold fest (eller netop ikke) hvor er der mange menenkser, og hvor ter mennesker sig bare åndssvagt, når de er så mange! Jeg troede det var meget normalt at man flytter sig, hvis man kan se at man står i vejen, men nænej, man skal sige, at man skal forbi og de står i vejen, ellers kan folk stå længe og kigge dumt på én. Måske er jeg bare blevet finsk. Dog, jeg regner ikke med at folk har øjne i nakken, kun at de bruger dem, de har siddende foran i hovedet.
Så jeg nåede ikke rigtigt til træning idag, det må blive svømmehal i morgen. Da skal jeg også forbi statens museum for kunst (der kan man vel slippe for juleriet) og kigge på et billede af Dürer, og så skal jeg bage småkager. Dejen ligger og samler smag i køleskabet nu.

Ingen kommentarer: