torsdag den 26. november 2009

Og nu begynder jeg at gøre noget ved specialet

Jeg skal med til bestyrelsesmøde i Netværket for kvinder i filosofi i Århus hjemme hos Oluffa i morgen. Jeg håber ikke, de har tænkt sig at spørge mig om noget, for indtil videre har jeg kun nået at læse forordene i bøgerne jeg har lånt, og konstateret at de jo alle sammen handler om kvinder og videnskab, og derfor kunne være vedkommende for specialet.Det var jo derfor jeg lånte dem.
Jeg tror, jeg skal begynde med at indsnævre mit felt til noget mere konkret end; 'jeg skal skrive tofagligt speciale i filosofi og kommunikation, om at der er for få kvinder i akademisk filosofi, i samarbejde med Netværk for kvinder i filosofi', og finde ud af hvad problemet med ovenstående udtalelse kan være, samt hvordan det eventuelt kan løses med filosofi og kommunikation.
Men først tager jeg toget til Århus og derefter mod Sjælland og hopper af i Odense og besøger Kenneth og de andre rødder i UAP.

Ingen kommentarer: