søndag den 22. november 2009

Hvis det er svineinfluenza er jeg ikke død

Faktisk hjalp det helt fint at sove 24 timer kun afbrudt af spise- og tissepauser, og nu har jeg det kun temmelig forkølet, hvilket ikke skulle være så skadeligt. Nu er jeg ikke syg nok til at minusaktivitet er underholdende længere, men min hjerneaktivitet er på et niveau så lavt, at har jeg fået støvsuget og vasket vinduer, fordi det forekom mere overkommeligt end at læse bøger. Så nu kan jeg nyde synet af Østerbro uden skidtmarmoreringer.
Ligeledes har jeg været ude at gå tur nede ved Nordhavnen og fundet ud af hvor man må fiske, så nu mangler jeg kun kroge.
I husholdningen menes der at jeg nok primært kan fange fladfisk, og at vi derudover skal prøve at benytte fiskestang med krog til at fiske brødristeren op fra dens skjul bag kølekabet. Ingen af os kunne forstå hvor den var blevet af, indtil Adam kom på den genistreg at kigge deromme. Jeg satser på at brødristeren nok er det eneste jeg fanger.
På den anden side tror jeg at jeg er blevet forkølet af at sidde for meget stille indenfor, så jeg vil prøve om det ikke hjælper at sidde stille udenfor.

Ingen kommentarer: