onsdag den 18. november 2009

Og jeg vil aldrig gå i seng

Det er senest på natten jeg får de bedste idéer. Da at jeg tør mer gør mere ,at verden ikke bider igen, men sjældent bliver det mer end til at jeg artigt går i seng, for man skal jo op igen imorgen og foretage sig fornuftige ting. Det er dog også på den anden side nu jeg har chanchen; for at gøre alt det man ikke bør, alle de ting der ike kan beale sig, alt det, der er naivt og smukt og urealistisk. Intet af det burde jeg gøre nu, for jeg burde tænke på min fremtid, min karriere, min fremtid, alt det, jeg måske kan få hvis jeg arbejder hårdt & længre, Men når det kommer til stykkket, vul jeg måske hellere have lykke end penge, venner end rigdom, glæde end success...

Og selvom I alle siger det er naivt, så har jeg et håb om at kunne leve af at skrive ting, jeg selv synes er smukke, som kan glæde mennekser og give dem lidt skønhed i verden, et par tanker at overveje, før de haster videre..

Ingen kommentarer: