torsdag den 19. maj 2011

listeliste

om mad

Yndlingsret: alt der er stærkt. Men generelt er jeg så altædende, at jeg ville spise lygtepæle, hvis de var fordøjelige. Kh Frk. AltidSulten.

Yndlingsdessert: Bananasplit!

Yndlingsdrik: Myntete, citron&ingefærte, rabarber- og citronlemonade

Værste mad og drikke: Jeg er ikke særlig vild med sodavand. Heller ikke mælk som drik. Mad, der drejer det sig mest om væmmelige slimede, melede konsistenser. Melboller for eksempel. Og så kan jeg ikke lide ansjoser.

Bedste drink: Øl. G&T. Hvidvin&hyld.

Smør på madderne: Altid i blæsevejr. Ellers kommer det and på hvad der skal ovenpå. Avokadomadder med smør er lidt dobbeltkonfekt.

Slik: Ja! Alt for meget. Ikke af tykhedsangst, men fordi jeg glemmer at spise rigtig mad med vitaminer og fibre i, når der ligger vingummier.

Bedste suppe: Jordskok. Borscht.

Yndlingsis: Den der fantastiske citronis, jeg fik som tolvårig på Malta, der smagte helt utroligt af sommer og var syrligtsød på den absolut rigtige måde. Jeg har ledt efter den perfekte citronis lige siden.



Ingen kommentarer: