mandag den 15. februar 2010

Nyt til fanklubben (aka mor & far)

I torsdags fik jeg fjernet sting fra skulderen. Det gjorde ikke ondt, og den er vokset pænt sammen, men skal benyttes med forsigtighed lidt tid endnu.

I fredags var jeg nede på RUC og være fornuftig, og om aftenen var jeg ude på Rigshospitalets kollegie og var klædt ud som kylling og være meget lidt fornuftig.

Om lørdagen var der stævne, og alle de store drenge gav hinanden bank, mens jeg stod i et mørkt hjørne og solgte øl og var ret træt. Så var jeg hjemme og sove lidt, og tog pæn kjole på og gik i byen med alle drengen, der havde givet hinanden bank og skulle fejre det med øl. Det gjorde vi så.

Om søndagen sov jeg længe og nussede rundt og vaskede tøj i kollektivets nye vaskemaskine. Og jeg har ikke nogen kæreste, og dem der ikke har nogen kæreste, de bliver ikke inviteret ud og lave romantiske ting til valentin. De tager ud til en veninde og synes at mænd er dumme.

Idag har jeg læst og trænet.

Ingen kommentarer: