torsdag den 18. februar 2010

Livet er en jammerdal

Kira er på vinterferie i Berlin, så der er kedeligt på kontoret, som vi iøvrigt skal flytte fra. På et eller andet tidspunkt kommer der nogle flyttemænd (nok i dag. Måske i morgen. En eller anden gang ihvertfald)og bærer vores ting nedenunder. Forhåbentligivis kommer de også med nogle skriveborde.Og så skal jeg have Alberto til at fremskaffe nogle computere til os. Og hente ny nøgle. or fjerde gang siden december. Jeg er lidt træt af RUC.
Og så er jeg kommet til at melde mig til at være testkanin til noget kommunikationsinterwebnetværks-noget, som tager to timer og helt sikkert er røvkedeligt og dumt og meget uinnovativt som alt der nogensinde er blevet fundet på ovre på kommunikation.
Desuden er jeg snotforkølet og det er dårligt vejr.

Update: men flyttemændene/drengene (de var meget unge) var her og flyttede mine ting. De var søde. Der kommer skrivebord dernede i dag eller morgen, forhåbentligvis og så computer. Og jeg har væretnede på nøglekontoret og få en nøgle der passer.

Ingen kommentarer: