søndag den 17. januar 2010

Night in night out

Det kan godt være jeg først stod op kl.13, men jeg har faktisk ikke sovet længe, for jeg var i seng klokken 6.25.
Fredag kom Henrik og vi sad til klokken et om natten og spiste vegetarisk shepherd's pie (vel teknisk set så egentlig gardener's pie), og oplyste hinanden om musik og kærlighed.

Om lørdagen var det store fødselsdagsdag, så jeg tog ud og fandt gaver, malebog til kusine Karina, om farver, teknik, og perspektiv, og blomster og små lækre spiselige ting til min farmor. Og så klæ om til noget der både kan gå an til 91 års fødselsdag og et brag af en 30-årsfest... Det blev noget med en trøje ovenpå den lille kjole.
Og hos farmor kom thomas og Lars og Janne, og der blev vist billeder og spist kage og strikket hue og snakket i lange baner, indtil det var ved at være tid til at køre til Bagsværd. Der stod Karina og manglede et par arme, så der både kunne blive varmet mad og dirigeres gæster hen til det rigtige festlokale.
Og så spiste vi, og drak øl og i vores ende af bordet blev der diskuteret hvordan man bedst scorer sig en ny kæreste, feminisme (uundgåeligt ikke at tale videre om, man skal kun vælge et speciale alle har en mening om, hvis man gider snakke om det med alle), urban explorer og andre spændende ting.

Og så skulle vi alle sammen i byen, og var først på A-bar, men jeg var heldigivs ikke den eneste der mente at de attenårige skal have deres hang-out i fred, så vi tog på Fidel, der er en fin lille cocktailbar, hvor man kan drikke drinks, uden at føle sig som om en, der potentielt set kunne stå og give resten af klientellet lektier for om et halvt år...
Og så kom jeg alt for sent hje, og spiste croissanter og drak the med en af Karinas venenr, der kørte mig hjem, som en ægte gentleman, hældte ham ud af hængekøjen og hjem til sig selv, og gik i seng. Så er det søndag.

Ingen kommentarer: