torsdag den 14. januar 2010

Grüss gott

Har haft to couchsurfere på besøg fra tirsdag til torsdag - de var søde, men det er nu rart at få sit værelse tilbage igen. Clauida og Petra, der er kusiner og på vej hjem til Wien fra Göteborg, hvor Claudia havde været på udveksling, de skal se noget i retning af ti storbyer på tre uger. Søde piger, der på trods af at Ivan gjorde sit bedste for at korrumpere dem, alligevel har givet hele kollektivet en stående invitation til at komme til Wien. Så må vi se om de fortryder når vi alle sammen står der, med rødvin under armen.
Men de fik ihvertfald set frihedsmuseet, som planlagt, indre by, Christiania (de var altså nogle pæne piger, så det var ikke fordi de ville købe sjov tobak), lidt mere by, og så holdt vi fællesonsdag med grøn lasagne og underholdt dem indtil det blev sent. Så begyndte Ivan og Adam at diskutere subjekt og objekt, og så gik resten af os i seng.
Det tror jeg jeg vil gøre igen, for jeg er faktisk ret træt. Iført nye pyjamasbukser, som jeg endelig har taget mig sammen til at købe (og nogle nye trusser!). Det er sådan en lidt ufed ting at skulle bruge sparepenge på. Når nu man er helt single, og der alligevel ikke er nogle der glædes over at min numse nu prydes af superhelte og monstre, der lyser i mørket.

Ingen kommentarer: