tirsdag den 9. juni 2009

Tommy spillede klaver for mig

Tre dages rock'n'roll. Nu skal jeg bare skrive en artikel. Og hvordan er det lige man får det ned på papir, når nu man ikke har skrevet om andet end politik i Finland i løbet af det sidste halve år, og egentlig ikke ved særlig meget mere om musik, end at man godt kan lide det? Jeg er jo ikke nogen rigtig rock-babe i virkeligheden. Men så er jeg jo heller ikke helt til hvide, nystrøgede skjorter og artig politikersladder. Og det gik jo meget godt. Fake it till you make it, I guess.

Jeg har  ikke et kamera, der egner sig til at tage koncertfotos med. Men I får lige Mötley Crüe på klaver. Sig hvad I vil , flertallet på bloggen holder nok ikke særlig meget af sådan en bande ballademagere, men der er en grund til at de er blevet så store. Entertainere, og efter 25 år synes de stadigvæk det er sjovt. Og mit nye yndlingsband er Bullet. De gav den gas. Kiva svenska killer!


Ingen kommentarer: