onsdag den 17. juni 2009

Min flyver faldt heller ikke ned denne gang

Så er jeg i Norge hos far og Kari. Træt og affodret med fisk og grøntsager, som min far mener jeg burde spise mere af.
Toget var forsinket fra Tampere (og jeg stod op klokken 5.30 for at nå det! Altså, i virkeligheden blev jeg vækket af en sød finne klokken 5.30, der kørte mig til toget), så jeg endte med at få en taksi direkte til lufthavenen sammen med nogle kinesere med morgenånde og en tavs finsk dame og mine ski. Og der var ikke nogen der tjekkede min billett, så turen var oven i købet gratis. (Jeg har nemlig et ti-turskort, som man får klippet i toget osv. og der var ingen, der klippede) Skienen kostede også gratis for finnair-damen var rar, og jeg havde ikke særlig mange kilo for meget med.
Godnat!

Ingen kommentarer: