tirsdag den 19. april 2011

Panikskrivning fortsat

Var hjemme klokken 22.45 efter at have kigget forkert på togtiderne og stået i tyve minutter og beundret den store appelsinmåne, der hang og svævede over trekroner station. Så fik jeg nogen til at lave spejlæg med pølse på franskbrød, og sige det var synd for mig, mens jeg åd slik og så This is England og havde ondt af mig selv og ikke gad snakke. Klokken seks stod jeg op igen og cyklede ned til Nørreport station. På den tid af morgenen dufter der af blomster ved botanisk have. Der er også mærkelige mænd, der går og fotograferer græsplæner. Han lignede ikke en, der duftede af blomster.
Nu har jeg siddet på RUC i en lille times tid og afklaret skriveritualerne; jeg har købt wienerbrød i kantinen, lavet te, læst nyheder og et par blogs, åbnet dagens dokument, sat opvaskemaskinen over, og så skal der dæleme skrives.

Ingen kommentarer: