mandag den 18. april 2011

Kunstnerklager/kvalesang

Jeg tror vistnok at  for lige præcis et år siden lovede mig selv at det var det sidste forsømte forår jeg skulle sidde og skrive kedelige skolesager. I stedet kom jeg til at skrive et speciale, der heller burde være et flerårigt tværfagligt forskningsprojekt, og er ved at udvikle hjernenedsmeltning og en personlighedsforstyrrelse, fordi det både er helt vildt sejt at blive inviteret til at holde oplæg om noget, jeg laver, der næsten ligner forskning, og samtidig være så træt af at bruge hele dagen foran en computer i så lang tid, når jeg egentlig hellere vil ligge i min hængekøje og skrive romaner læse noget Tove Jansson. Eventuelt drikke øl med mine venner.

Og hvor ville jeg ønske at kunne gøre som da jeg var lille og blande alle sprog sammen. Så ville jeg kalde mit projekt bajsnödigt.  Det er svensk.Det betyder ikke kun, hvad I tror.

Ingen kommentarer: