torsdag den 3. februar 2011

Nu bor jeg hos Kira

Sengen er samlet helt og med ekstra støtte fra et hjemmelavet kryds bagpå i patentbånd fra silvan. Den har fået sådan et lidt industrielt præg, men er til gengæld meget mere stabil.
Tøj og bøger er lagt på plads i kommode og i  det oversavede skab. Jeg har tryllet et skrivebord frem af en af skabsiderne, fra del del, der blev savet fra, en kommode og nogle ølkasser. Det er langt og med god plads, men til gengæld så højt at jeg bogstaveligt talt sidder med hagen på bordkanten i en normal stol.
Mit nye værelse er forbløffende magen til det gamle, blot med mere plads pga færre ting.

Der mangler kun min reol, som ikke kunne være i bilen og en høj barstol, så jg kan kigge over skrivebordskanten. Den må jeg ud og klunse et eller andet sted. Hvis nu nogen vil med ud og have en øl og distrahere bartenderen? Nå nej, det må man jo ikke. Biva, Ikea, byg-selv.
Det er næsten lidt værre med reolen, for hvor pokker finder jeg en der er rigtig voksen, og både har kørekort og kan fremtrylle noget at køre i, hvori der kan være en halvanden meter lang reol?

Så skal jeg bare sætte ski og vandreudstyr og ekstra køkkensager ned i kælderen. Eller lægge mig i hængekøjen. Det er ret trættende.

Ingen kommentarer: