mandag den 7. september 2009

Intet nyt under skyerne

Så begynder den helt rigtige hverdag imorgen med første undervisning i erkendelsesteori og retsfilosofi, og det ene har jeg ovenikøbet fået læst til.
Dog holder SU mine penge kidnappede, så jeg skylder Adam husleje - og har stadig ikke fået noget togkort. Ellers er det gået lidt ud i et med ting og sager der skal ordnes, men indtil vidre har jeg da nået at:

  • drikke vin med Henrik
  • tage i sommerbio med Solvej
  • have en hollandsk blaffer på besøg
  • flytte om på mine møbler tre gange, hvorefter jeg blev nødt til at erkende at jeg må hente mit grimme skab ude hos min farmor
  • tage til introsymposium
  • tage til specialeseminar
  • melde mig ind i både studienævnet på filosofi, institurådet og aktive studerende på filosofi
  • fundet et specialeemne i samarbejde med Netværk for kvinder i filosofi
  • være til Martins polterabend med drengene
  • efterlade min cykel foran en bar (den er låst)
  • besøge min mor og sætte hende til at sy kjoler
  • vaske bofællesskabet et par gange



Ingen kommentarer: