tirsdag den 16. september 2008

lejlighed

jeg har slet ikke fortalt hvordan jeg bor! Jeg bor nästen på hjörnet, på 1. sal og mankommer ind i n lille gang, hvor man kan hänge sin frakke og stille sine sko. Der er tre döre; på venstre hånd er kökkenet, som er ret stort og nu indeholder et bord og ens tol, samt kökkeners sädvanlige indretning, i öjeblikket med bortgemt udsigt mod vejen og en skole. Der drikker jeg meget te, lavet i min second-hand gryde. Ligefrem er badevärelset, det er ikke så stort, men der er brusebad og og törrrestativ i loftet og skab med spejllåger. På höjre hånd er värelset, som er ret stort og temmeligt tomt, der står en dobbeltseng på stylter med en madras under, som fungerer som sofa og et fjernsyn der ikke fungerer i det hele taget. Der er også et indbygget skab og hyldesystem på väggene, hvor jeg har ting og sager (de fleste hylder er dog ret tomme) , den nederste hylde passer lige til at väre mini-arbejdsord, så der er min mac og en lille malertrappe agerer stol foran. Jeg har vindue ud til gården hvor der ligger en international börnehave, men facaden er ved at blive renoveret, så der er ved at blive sat stativer op, og så jeg ikke har udsigt hverken til den ene eller anden side.
Det er rart at have min egen lejlighed.

1 kommentar:

Michael sagde ...

Hei

Det er fint, at du har egen lejlighed, så du kunne fejre fødselsdagen!

Kh Far