lørdag den 26. juli 2008

Snart

skal jeg afsted for alvor. Jeg skal egentlig over til mig selv og ordne de sidste pakkenellikker og flytte tingene. Christoffer fik jo ligesom ikke helt fremskaffet et værelse på kollegiet, så nu skal mine møbler først flyttes over i Solvejs lejlighed og derefter tilbage til kollegiet når han har fået et værelse. Lidt besværligt, men ja. Tja. Sådan blir det ihvertfald. 
Jeg holdt afskedsfest i torsdag. Der var ikke så mange (de er på ferie de er så! Det er ikke fordi jeg ingen venner har!) men det var rigtigt hyggeligt. Nogle filosoffer; vi grillede først i fælledparken, Adam havde lavet chokoladesauce og taget ananas og bananer med til at dyppe i. Mmm og vi have chokolade overalt. Og så købte vi øl og vodka og vandmelon og hvidvin i føtex og gik op på min mors altan og lavede punch og så kom der gæster dryppende, og vi sad i den lune aften og kiggede på skyer og drak punch og øl og spiste vandmelon. Sådan nogle aftener bliver der forhåbentligvis også i Finland.  Dagen efter lavede mig og Henrik og Christoffer tømmermandsbrunch med fem pakker bacon og så film. Jeg vil ha en lommehenrik med der kan bo i en skotøjæske under min seng, og så kan vi lave mad og se film og snakke . Jeg må jo nok nøjes med en skype-Henrik. Kan man drikke øl over skype? Og gå i biffen sammen lang-distance?

Ingen kommentarer: