torsdag den 17. juli 2008

jeg tager hertil om to uger

Kirkkonummi - kirkenumse?


Jeg tager til Finland d 30 juli kl otte om morgenen. Nu er jeg igang med at give alting væk og forsøger at bestemme mig for hvad der er så vigtigt at det skal med i de 25 kilo (20 kilo kuffert, 5 kilo håndbagage) jeg kan tage med til Finland. 
  • Vandreudstyr
  • Mac
  • Finske lærebøger
  • Projektbøger
  • Tøj & Ting
  • Mig selv
Det svære punkt på listen er faktisk tøj og ting. Er der nogle der kan bruge en bluse?
Dog har jeg minimeret skosamlingen og indtil videre fyldt halvanden skraldepose med ting til genbrugsbiksen og en med ting der bare skal smides ud.
Jeg ender stadig med at efterlade kassevis af ting hos min mor jeg måske skal bruge deroppe. 

Anholt var iøvrigt dejlig. Og jeg har nu endnu flere billeder der skal lægges op. Tilbage til pakningen. Jeg er lidt spændt på hvor mange kasser jeg egentlig ender med.

Ingen kommentarer: