mandag den 28. juli 2008

Har du nogensinde vejet dit garderobeskab?

Altså indholdet? 2o kilo er godt nok ikke særlig meget, jeg har opgivet vintertøj og satser på at mor og Palle kommer på efterårsferie i september og tager det med i bilen. Det er nok også lidt fordi jeg insisterer på at vandreudstyret skal med. Men det er jo sådan set en af de gode grunde til at tage til Finland. De har noget natur, der bare er lidt lækrere end fælledparken..
Nu har jeg også talt med Suvi, vi har allerede ordnet det hele over mail, så der er sådan set ikke så meget at sige. Men hun virker sød, og Reece lyder til at være en skæg unge. Så er det på onsdag! Der ser jeg dem i virkeligheden. Jeg tager derop for alvor, rent fysisk og ikke bare mentalt.
Jeg har nok også været en anelse distanceret, jeg kommer jo til at savne jer allesammen, men det er ret svært at være tilstedeværende i nuet. Jeg har afleveret nøgler, sagt pænt farvel, købt guidebøger, næsten pakket færdig. Så nu skal jeg faktisk bare afsted.
Først skal jeg dog lige have lækker salat til aftensmad og så tuller mig og mor ned til Sankt Hans Torv og spiser paradisis. Um, solskin og is!

Ingen kommentarer: