onsdag den 18. juni 2008

Sparkletini

Jeg og Solvej var ude og så Sex and the city med indsmuglet sparkletini og røde og blå cupcakes. Vi løb tør for sparkletini efter en time, og måtte ned og tanke op med minichampagneflasker i biobaren. Vi var meget enige om at den kun kan ses med tilstrækkelig mængde pink bubbles - ellers er det simpelthen for slemt! Den er mest af alt et alt for langt SATC afsnit, hvor det ender forudsigeligt med prinsen på den hvide hest. SATC er blevet voksen=kedeligt. Eller muligvis er det bare mig der ikke er blevet voksen endnu. Jeg savnede ihvertfald noget kant. 


Bagefter kom Yvonne hen til os på Mexibar og overtalte os til at vi hellere skulle på Understellet, hvor vi blev og drak øl og blev enige om at Solvej er en Miranda, Yvonne en Samantha og jeg blev udnævnt til at være en Carrie.  Oplægget tro talte vi også om mænd, men set-uppet var vist ikke lige så glamourøst... Og tog hjem da en mand forsøgte at lægge an på mig og Yvonne... Efter at Solvej var gået hjem, fordi hun havde været på arbejde. Omg, vi er vist også lidt kedelige.




Ingen kommentarer: