torsdag den 26. juni 2008

Sparkletini II


Den findes også i en version med peach- der smager fuldstændig ens af fun-sodavand, men ikke har nær så fin en farve. Den fungerer dog helt fint som tilbehør til wok-mad, lavet af Solvejs kæreste. Det kan vi godt lide..  Ellers har det vist sig at jeg som med andre typer dagbøger er dårlig til at opdatere her også. Det faktum at man kan lægge billeder ind gør det dog lidt sjovere. P.t. er jeg igang med den vilde boligjagt i Helsinki, det er svært, det er dyrt, det er ligesom herhjemme. 
Så jeg kommer nok til at give absurd mange penge for en meget lille studio-apartment som det hedder så fancy. i virkeligheden er det jo en etværelses. Medmindre der er nogle af menneskerne fra couchsurfer.com (iøvrigt meget anbefalelsesværdig side hvis man skal til udlandet) der rent faktisk vil dele en lejlighed med mig. Jeg er dog kommet så langt som at have fundet nogle firmaer der laver udlejningsdeals, og vil forsøge at ringe og fremkomme med mine ønsker om en billig central bolig i Helsinki. Titta här:  http://www.vuokraturva.fi, Helsinki Asunotuokraus, Helsingin Asuntovälitys, (I wish). Jeg skal tale med mennesker der kalder deres firmaer sådan! 
Men jeg skal også til Roskilde og Anholt, og så satser jeg på at det løser sig. Som Henrik siger: jeg kan alt!
 

Ingen kommentarer: