søndag den 15. juni 2008

Hjemme i Norge

Jeg og Katta

musikk på Aker brygge

Da er jeg hjemme på besøk hos han pappa i Norge. Veldig koslig og litt rart, det kjennes nesten som ett annet liv at jeg bodde her. Det er en surrealistisk følelse å være i ett land der man kan språket, kjenner kulturen, har voskt opp, men fortsatt klarer å gå seg bort i byen der man bodde.

Besøkte Katarina som fortsatt er veldig snill og real og omtenksom og streit, hun er så mye seg selv og jeg kjenner henne så veldig igjen fra da vi var småunger. Det tar altid litt tid å få prata seg inn på hverandre når man sees bare et par - eller en enkelt gang - på året, men da vi fant frekvensen var det de samme to jentene vi pleide å være. Det blir bare altid litt vanskelig å skulle samle opp på ett helt år, vi driver jo bare å jobber/studerer og henger med venner og kjærster og gjør sånne helt vanlige ting, så det blir så mye og samtidig så lite, for det er jo bare hverdag. Og om man ikke er del av hverandres hverdag er det fort gjort å bli borte fra hverandre. Får håpe denne bloggen virker etter hensikt og motvirker dette.

Det ble litt bilder og, men de får legges ut når jeg kommer hjem, jeg har ikke tatt med dingsebomsen som forbinder kamera og PC.

Ingen kommentarer: