onsdag den 22. juli 2009

Så er vi ved at være der

Mine ejendele er næsten pakket sammen. De vejer omkring 35 kilo, minus vandreudstyr. Det synes jeg er ret godt klaret. Det spændende bliver så at se hvor meget det koster at sende pakkerne til Danmark, for de er pakket i flere forskellige kasser og tasker. Jeg mistænker at jeg bør nærstudere postis prislister og ompakke så taskerne vejer præcist 9,5 kg, eller 19,5, istedet for 11 og 12 og 6 kg, således at det bliver billigere.

Ligeledes drager jeg ud på tur igen med retning mod Nordkapp, i første omgang tager jeg til Oulu i morgen, og derefter videre nordpå i Finland til jeg rammer Inari. Fra Inari kan man nemlig tage til Karasjok og derfra burde det være piece of cake at komme til Nordkapp. Eller noget deromkring. Og så tager jeg nedad mod Oslo, og regner med at ramme Far og Kari lige lidt før midten af august, og så kommer jeg hjem. Og iøvrigt skifter jeg adresse til Adams minikollektiv på Østerbro, så jeg er emigreret herfra.

Var der andet? Det føles lidt som om jeg har glemt noget...

Ingen kommentarer: