mandag den 17. maj 2010

Baglæns

Jeg har åbenbart for travkt til at følge med mig selv, men i løbet af den sidste stilhed har jeg:

  • Været til KiFF-arrangement for måske kommende phd'er og indsamlet potentielle interview-ofre
  • Klædt mig ud som zombee med Kathrine og drukket øl på diverse københavnske barer med 600 andre mennesker der også var iført blod og kostume
  • Roet 34 km og grillet pølser til mågerne, der bor ved roklubben (ja, dagen efter jeg var zombie. Om jeg var træt? Ja.)
  • Ryddet ud i alt rodet i huset i Køge, der ikke længere er min fars, og smidt en masse skrammel ud og fordelt resterne ud til min farmor og kollektivet. Det klædte køkkenet med dug på bordet, ny lampe og diverse køkkengrej.
  • Spist middag hos farmor.
  • Haft besøg af italiensk couchsurfer og travet rundt i København i regnvejr.
  • Drukket the hos ven, fulgt couchsurfer til lufthavnen og ryddet op i alt skramlet, de stod inde på mit værelse.
  • Aftalt date på tirsdag.
  • Semiplanlagt midlertidig flugt til Holland.

Ingen kommentarer: