lørdag den 29. august 2009

Men jeg har stadig ingen telefon

Idag var jeg til semestersymposium på RUC og opdagede at jeg faktisk har savnet studeit lidt - dvs filosofi, jeg er alvorlig bange for at kommunikationsintroen på onsdagen bliver frygteligt skuffende. I alle fald glæder jeg mig faktisk til at starte.
I mellemtiden har jeg haft besøg af den hollandske blaffer, jeg mødte på Lofoten, og det var enormt hyggeligt, og en god undskyldning for at udskyde alle seriøse ting, jeg burde kave, og istedet tage på sightseeing, og statens museum for kunst, spise wienrbrød og lakridsis, drikke rødvin og øl sent om aftenen, samt tale meget og længe om allehånde filsoofiske problemstillinger. Han læser nemlig også filosofi.
Det er også lykkedes mig at hente alle mine ting hjemme fra Solvej, samt en kasse med hendes skolebøger. Ret smart, især idet de skal cykles tilbage til hende før studiestart. Men det er rart at have ejendele, der er mine, selvom værelset føles temmeligt fyldt, og jeg er dybt forbløffet over alle de ting (en kasse køkkensager, tøj, jeg ikke en gang kan huske, mængder af sko) jeg tydeligvis ejer. Dog kan jeg stadigvæk godt finde på noget at ønske mig til min fødselsdag.

Ingen kommentarer: